✿✺ Penapis Air Shaklee Get Clean Water Pitcher Shaklee ✺✿


Sekali tgk macam jug air biasa je kan? Tetapi dia mampu menuras/menapis air sehingga 303liter air (80gelen) hebat bukan? Nama diberi Get Clean Water Pitcher Shaklee... Mula diperkenalkan di Malaysia pada tahun 2011. Jimat kerana tidak memerlukan sebarang pemasangan kepada kuasa elektrik, air tidak perlu dimasak dan boleh dibawa ke mana-mana, ringan. 
Jadi anda tak perlu la nk isi air dalam botol2 air kalu nk travel... just bawa je jug ni...boleh tuang dalam gelas n nikmati air yg bersih dan sedap!
Tidakkah anda tahu? 
Air paip yang mengandungi klorin jika dimasak, kebanyakan kuman dan bakteria akan mati. Tetapi, ia tidak menghilangkan bahan kimia dan logam berbahaya yang terkandung di dalam air tersebut. Malah, air berklorin yang dipanaskan akan menghasilkan sebatian yang karsinogenik yang boleh menyebabkan kanser. Mungkin ini adalah salah satu penyebab kenapa orang zaman  sekarang lebih mudah terkena kanser berbanding orang zaman dahulu. Hanya dengan Shaklee Get Clean Water Pitcher dapat membantu.
Dalam badan kita terdapat 2 jenis penapis bahan cemar yang tidak boleh ditukar ganti. Ia adalah hati dan buah pinggang. Kalau rosak nak di ganti memerlukan wang yang banyak dan prosesnya sangat menyakitkan. Kalau malas nak ambil tahu, sila lah ambil tahu pada orang-orang yang kita sayangi. Ambil tahu apa yang kita masukkan dalam badan kita.
Penapis Air Shaklee Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penurasan air multi-paten baru yang menghasilkan air yang lebih sihat. Berbanding dengan jag air yang lain, Penapis Air Shaklee Get Clean Water Pitcher menggunakan sebatang blok karbon padu untuk membersihkan air anda serta mengurangkan bahan-bahan cemar yang sukar disingkirkan termasuklah kandungan plumbum sehingga 99%.
Penapis Air Shaklee Get Clean Water Pitcher merupakan sistem penuras jag air pertama yang menggunakan blok karbon yang boleh di isi semula. Jadi, kuranglah botol plastik yang perlu dibuang. Ia juga berupaya menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan. Air yang lebih bersih dan sihat atau pun bumi yang lebih bersih dah sihat. Sudah tentu kita boleh menikmati semuanya.

Penapis Air Shaklee Get Clean Water Pitcher Tiada Tandingan

 Disahkan dapat mengurangkan kandungan plumbum, merkuri, kadmium dan bahan-bahan cemar lain. disamping mengekalkan kandungan mineral air yang sihat.
 Disahkan dapat mengurangkan klorin, jadi ia dapat mengurangkan ancaman kesihatan yang disebabkan oleh bahan sampingan klorin.
 Disahkan dapat menuras 303 liter (80 gelen) air bagi setiap turasan dua kali ganda lebih daripada jenama terkemuka.
 Sistem Penuras Jag Air berblok Karbon Isian Semula yang pertama.

Kenapa Anda Perlu Memilih Penapis Air Shaklee Ini?

✔ Hanya beberapa sen bagi seliter air.
✔ Air yang lebih sihat dan rasanya yang enak.
✔ Jag Air bermeter automatik pertama yang menunjukkan jumlah gelen air yang telah      dituras tidak memerlukan kuasa elektrik.
✔ Ringan dan mudah dibawa.
✔ Menjimatkan kos – tanpa perlu dimasak.

Keistimewaan Produk Shaklee

SELAMAT: Menyingkirkan kandungan plumbum dan banyak bendasing lain.
Penapis Air Shaklee Get Clean Water ini berupaya mengurangkan pelbagai jenis bahan cemar berbahaya yang mungkin terkandung di dalam air. Ia juga di iktiraf oleh Persatuan Kualiti Air (Water Quality Association [WQA]) yang ianya dapat mengurangkan plumbum dan banyak bendasing lain.

Menjimatkan Kos

Rakyat Malaysia banyak membazirkan wang dengan meminum air botol. Dengan hanya berapa sen seliter sahaja, Penapis Air Shaklee Get Clean Water dapat memberikan air yang bersih dan rasanya yang enak dengan meter bijak yang menandakan bilakah masanya untuk anda menukar penuras tersebut tanpa perlu mengagaknya.

Lebih banyak air bersih pada setiap masa

Penapis Air Shaklee Get Clean Water menghasilkan 303 liter (80 gelen) daripada setiap turasan yang mana dua kali ganda lebih banyak berbanding jenama lain dan mengurangkan bahan cemar yang mungkin wujud dalam air dan berbahaya kepada kesihatan anda.

Memelihara alam sekitar

Penapis Air Shaklee Get Clean Water ini menggunakan sistem Penuras Jag air dengan blok-karbon isian semula yang pertama, di mana ianya dapat mengurangkan timbunan sisa. Dan lagi, setiap penuras diperbuat daripada arang tempurung kelapa yang tahan lasak dan baik terhadap alam sekitar.

Jom kita lihat apa kata bagi yang telah menggunakannya..
TESTIMONI : Ku jatuh cinta!!!


Bagi yang berminat... Saya rasa sememangnya anda berminatkan?
Jom Beli SEKARANG!!!

Berminat untuk mencuba produk ini boleh hubungi saya di;

Facebook : Nur Mohd Pizan (untuk chating terus dengan saya)
Email : nurulamsyar12@gmail.com
Call / Whatsupp : 013-223 0166

0 comments