✿ Omega Guard Shaklee - Untuk Ibu Hamil ✿

ღ Pentingnya Omega Guard Shaklee Kepada Ibu Hamil ღ

Bagi ibu-ibu yang sedang hamil sekarang ini dan untuk meningkatkan kesihatan dan tumbesaran bayi di dalam kandungan anda haruslah menjaga serta mengamalkan pemakanan yang sihat bermula dari trimester kedua kehamilan.
Antaranya Omega Guard Shaklee boleh membantu anda di dalam proses yang baik untuk kandungan anda.
...
Dengan Omega Guard Shaklee Membantu tumbesaran & perkembangan otak janin dan membantu perkembangan memori - DHA adalah nutrien utama untuk otak, sistem saraf dan retina. Ia penting terutamanya pada 3 bulan terakhir perkembangan otak janin semasa di dalam kandungan.

Kenapa Omega Guard Shaklee?

☼ Omega Guard Shaklee adalah Minyak Ikan Terbaik Di Dunia.

Kenapa?

☼ Omega Guard Shaklee diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan air Jepun. Ia bukan dari hati minyak ikan. Omega Guard adalah 3 kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Berbanding dengan produk omega dipasaran, Omega Guard Shaklee merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Satu kajian Omega Guard Shaklee dapat membekalkan 905mg asid - lemak omega - 3 EPA dan HDA.






Berminat untuk mencuba produk ini boleh hubungi saya di;

Facebook : Nur Mohd Pizan (untuk chating terus dengan saya)
Email : nurulamsyar12@gmail.com
Call / Whatsupp : 013-223 0166

0 comments